Tiszta lappal...

2022. június 16., csütörtök

 Üdvözöllek nálam!

Régóta olvasok kisebb nagyobb kihagyásokkal. Egy ideig blogoltam már könyves témában, de az élet úgy hozta, hogy abba maradt, éppen nem volt időm olvasni. Most ismét belekezdtem és eszembe jutott, mennyire szerettem anno a blogot is vezetni, emiatt is csináltam új oldalt, illetve, hogy ezúttal tiszta lappal induljak.
Mondhatom, szinte mindenevő vagyok, de a fő vonal a krimi, fantay, na meg mostanában a pszichológia, társadalom tudomány és a spiritualizmus. Tehát nálam minden lesz, viszont eldöntöttem, hogy semmi határidőt nem szabok magamnak, amivel csak stresszelnék, illetve egy sokkal egyszerűbb blogra törekszem (bár szeretem csinosítgatni, egyenlőre most marad a sablon), inkább a tartalomra fókuszálok. Írok, mikor úgy gondolom. Alapvetően inkább most saját szórakozásomra hozam létre ezt az oldalt, de örül, ha mégis akad néhány ember, aki esetleg elolvassa az irományaimat. :)
Majd meglátjuk mi sül ki belőle, vagy nem. :P

Akit érdekelnek a régi fikáim, azok ITT visszaolvashatják.


Köszönöm, hogy benéztél, legyen szép napod! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS